Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 N ABS - 2021

Garantie: Nee
36414 Km
Grijs Metalic/Blauw Paars
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette Suzuki Sv 650 N
Mooie kleuren combinatie zeer sportief
Een motor voor de beginner maar ook voor de gevorderden
De motor is van 1 eigenaar geweest en is door Motor Oost nieuw Nederlands geleverd
Abs
Km stand 36414
Kenteken 63-mp-bv
Handvat verwarming
De banden hebben voldoende profiel
Ketting en tandwielen zijn goed en voldoende op te stellen
De motor word door ons voorzien van nieuwe olie en olie filter dan staat de motor weer klaar voor de komende 10000 km




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Hofland Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion