Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 950 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS METALLIC/ROOD
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om de nieuwe 2024 kleurstelling

Direct uit voorraad leverbaar!

Scherp sturen en volop koppel, dat valt direct op als je met de nieuwe Suzuki GSX-S950 wegrijdt. Een sportieve blikvanger omdat hij dezelfde indrukwekkende styling heeft als de GSX-S1000.

ALERTE SOUPLESSE
De GSX-S950 heeft hetzelfde agressieve design als de GSX-S1000, zoals onder meer de opvallende verticaal geplaatste LED-koplamp. Het rijwielgedeelte zorgt voor messcherp en uiterst gemakkelijk sturen en veel stabiliteit bij hogere snelheden. Logisch, want het stamt regelrecht van het geprezen rijwielgedeelte van de GSX-S1000 af. De motorfiets is heel compleet met onder meer een slipperclutch en andere opvallende extra’s die in dit segment zeker niet vanzelfsprekend zijn. Je kunt de GSX-S950 verder geheel naar eigen smaak samenstellen met een breed assortiment aan accessoires.

De GSX-S950 is ook een prima motorfiets voor jongere rijders, want hij is leverbaar in A2-uitvoering met 35 kW (48 pk). Ook dan levert hij veel bruikbaar koppel bij lage en middelhoge toerentallen. Dat merk je aan de alerte reactie op het gas en aan de souplesse waarmee hij accelereert.
Opties en Accessoires:
A2 rijbewijs geschikt als 70kw model, Easy Start, Full LCD Display, Gear indicator, Low RPM Assist, Slipper Clutch, Traction control 3 standen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion