Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 750 ABS - 2020

Garantie: Ja
7115 Km
BLAUW
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ben je op zoek naar een naked bike die pure prestaties combineert met een strak design en een opwindend karakter? Deze fantastische Suzuki GSX-S 750 uit 2020, afkomstig van de eerste eigenaar en met een uitzonderlijk lage kilometerstand van slechts 7.115 km, is de perfecte machine voor jou! Deze GSX-S 750 levert een fantastische rijervaring, of je nu de stad doorkruist of de bochten induikt.

 

Waarom deze GSX-S 750 jouw volgende motor is:

 

  • Zo Goed Als Nieuw: Met nog geen 7.500 km op de teller is deze GSX-S 750 nauwelijks ingereden. Hij heeft nog een heel leven voor zich en is klaar om samen met jou talloze nieuwe avonturen te beleven.

  • Van de 1e Eigenaar: Dit betekent dat de motor met zorg is behandeld en dat de volledige historie bekend is, wat extra vertrouwen geeft in de staat en het onderhoud.

  • Puur Suzuki DNA: De GSX-S 750 wordt aangedreven door een direct afgeleide van de legendarische GSX-R750 supersportmotor. Dit resulteert in een soepele, maar krachtige viercilinder die garant staat voor een adrenalinekick bij elke gasopening.

  • Scherp en Wendbaar: Dankzij zijn sportieve chassis en uitgebalanceerde geometrie stuurt de GSX-S 750 vlijmscherp. Elke bocht is een feest en hij is verrassend wendbaar in het stadsverkeer.

  • Modern Design: Met zijn agressieve lijnen, gespierde tank en minimalistische achterkant is de GSX-S 750 een echte blikvanger. Hij straalt sportiviteit en attitude uit.

  • Geavanceerde Technologie: Uitgerust met features zoals Suzuki Easy Start System, Low RPM Assist en een geavanceerd tractiecontrolesysteem voor extra veiligheid en comfort.

Deze Suzuki GSX-S 750 is de ideale motor voor wie een betrouwbare, sportieve en opwindende naked bike zoekt met een bekende historie en een zeer lage kilometerstand. Hij is uitstekend onderhouden en wacht met smart op een nieuwe eigenaar die klaar is om de weg op te gaan en te genieten van het pure rijplezier dat Suzuki te bieden heeft.

De motor staat in de vestiging Deventer
Inruil en financiering mogelijk.

De informatie in deze advertentietekst is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Desondanks kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Wijzigingen, zetfouten en de beschikbaarheid zijn voorbehouden.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion