Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 750 - 1994

Bouwjaar:
1994
Kleur:
ROOD WIT
Vermogen:
87 kW
Teller:
39.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Geen

Suzuki TEAM LUCKY STRIKE REPLICA 1 van de 75, origineel.

In 1994 bracht Suzuki een speciale editie uit van de GSX-R750, die bekend staat als de "Lucky Strike" editie. Deze motorfiets was opvallend vanwege zijn unieke en opvallende kleurenschema, dat was geïnspireerd op de tabaksreclames van het Lucky Strike-raceteam.

De GSX-R750 zelf was al bekend als een van de meest geavanceerde en krachtige sportmotorfietsen van zijn tijd. Het was geliefd bij zowel professionele coureurs als enthousiaste straatrijders vanwege zijn uitstekende prestaties, wendbaarheid en innovatieve technologie.

Wat de Lucky Strike-editie speciaal maakte, was het onderscheidende wit, rood en blauw kleurenschema met opvallende Lucky Strike-logo's. Het ontwerp was een eerbetoon aan het Suzuki-fabrieksteam dat deelnam aan de motorsport, en het werd een iconisch kenmerk dat nog steeds nostalgische gevoelens oproept bij motorliefhebbers.

Naast het opvallende uiterlijk deelde de Lucky Strike GSX-R750 dezelfde indrukwekkende specificaties als het standaardmodel van dat jaar. Het beschikte over een krachtige viertaktmotor, geavanceerde vering en remmen, en een lichtgewicht frame, wat resulteerde in een uitstekende combinatie van snelheid en wendbaarheid.

Vandaag de dag wordt de Suzuki GSX-R750 Lucky Strike-editie vaak beschouwd als een gewild verzamelobject onder liefhebbers van klassieke sportmotorfietsen vanwege zijn unieke esthetiek en historische betekenis in de motorwereld.

= Bedrijfsinformatie =

Garanties
Persoonlijke service
Dezelfde dag wegrijden
Whatsapp account voor vragen 0105990777, ook 's avonds
Vele positieve ervaringen van klanten door heel Nederland

Sinds de oprichting van Cama Motoren in 1995 is ons mooie bedrijf uitgegroeid tot een allround motorzaak waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Naast in -en verkoop van gebruikte motoren en (nieuwe) scooters, bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud van alle merken en soorten motorfietsen en scooters.

Bent u op zoek naar een motorfiets, scooter, heeft u advies nodig aangaande uw gemotoriseerde tweewieler of wilt u een onderhoudsbeurt inplannen? Kom dan naar Cama Motoren in Maassluis!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Cama Motoren
P.J. Troelstraweg 8
Maassluis
Plan de route
010-5990777
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion