Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Outlet – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 600 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Fuel Injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 109.7 pk / 81.8 kW bij 11800 tpm |
Max. koppel | 67.6 Nm bij 10000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dubbele 320 mm schijven |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1385 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | 174 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waarÂtegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastgeÂbonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drieÂhoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapitonÂneerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rugÂsteun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken