Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 1000 - 2005

Garantie: Ja
43125 Km
Blauw wit
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden een in werkelijk nieuwstaat verkerende suzuki gsxr1000 uit 2005 met de juiste kleurstelling
 
  • continental bandenset in zeer goede staat
  • RP sportdemper met E-keur ( high end )
  • Verstelbare rem en koppelings hendel
  • originele knipperlichten gëintegreerd
  • originele spiegels
  • donker kuipruitje
  • tankpad
  • duocover aanwezig
  • valdoppen
  • wheelstriping
  • luxe kentekenplaat
  • ohlins binnenveren voor
  • zo goed als geen gebruikerssporen
  • boekjes aanwezig
  • Vloeistoffen en slijtagedelen zeer goed
  • Motor loopt en rijdt zeer goed
  • Zie foto's voor meer opties!

dit is een motor die met het jaar meer waard wordt en dat is niet voor niks. het k5-k6 model is als je het mij vraagt een van de meest iconische supersport motoren op de markt. de motor zelf is in hele goede staat mocht je twijfelen te komen kijken dan zeg ik doen! je zit nergens aan vast maar krijgt spijt als je niet geweest bent.
  • Welkom bij Meester Motorsport

    De plek waar de passie voor motoren en de klanttevredenheid altijd voorop staan!  Met meer dan 15 jaar ervaring in de motorbranche en een uitgebreide kennis van motoren, doen wij er alles aan om jou te helpen de motor van je dromen te vinden.
    Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor het verkopen of inruilen van je motor, evenals voor financiering en verzekering.
    Bekijk ons volledige aanbod motoren en diensten op www.meestermotorsport.nl

    Wij zijn zeven dagen per week geopend op afspraak. Hierdoor bent je niet gebonden aan openingstijden en kunt je ook in de avond bij ons terecht. Een afspraak maken kan eenvoudig via telefoon, e-mail of WhatsApp.

    - Tenaamstelling/vrijwaring
    - Gratis 10 dagen All-Risk verzekering
    - Proefrit is altijd mogelijk
    - Vandaag kopen = vandaag rijden!
    - Zeven dagen per week geopend op afspraak


    Wij zijn bereikbaar via:
    Telefoon: +31642056891
    WhatsApp: +31642056891
    E-mail: info@meestermotorsport.nl

    Meester Motorsport
    De Kronkels 9B
    3752LM Bunschoten-Spakenburg

  • Ben je geïnteresseerd en wil je de motor van dichtbij bekijken? Neem gerust en vrijblijvend contact op voor een bezichtiging of proefrit.

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Meester Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion