Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8TT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Groen Zwart
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Suzuki GSX-8TT combineert een krachtige uitstraling met slimme aerodynamica. De topkuip en onderkuip zijn niet alleen visueel onderscheidend, maar bieden ook extra bescherming tegen wind en weer. De geïntegreerde LED-knipperlichten aan weerszijden van de topkuip functioneren tevens als dagrijverlichting, wat zorgt voor extra zichtbaarheid en veiligheid. Het resultaat is een motorfiets die zowel sportief als functioneel is vormgegeven – klaar voor elke rit.

Net als de nieuwe GSX-8T, is de GSX-8TT gebouwd op het fundament van de bekroonde GSX-8S. De comfortabele rechtop zitpositie, het stijve frame en de uitgebalanceerde vering maken deze motor tot een ideale metgezel voor zowel dagelijks gebruik als avontuurlijke toertochten. De 16,5-liter tank zorgt ervoor dat je langer onderweg kunt zijn zonder te hoeven tanken.

De GSX-8TT beschikt over dezelfde krachtige 776cc paralleltwin met 270°-ontstekingsinterval en Suzuki Cross Balancer-technologie. De standaard aanwezige rijhulpmiddelen – waaronder een Quickshifter, rijmodi, tractiecontrole en Low RPM Assist – maken elke rit soepel en plezierig. Het 5” TFT-display biedt alle informatie in één oogopslag, terwijl de lichte lithiumbatterij bijdraagt aan een laag totaalgewicht.

De GSX-8TT is ontworpen voor rijders die houden van stijl, comfort én prestaties. De extra kuipdelen geven de motor een sportieve, bijna tourgerichte uitstraling zonder in te leveren op het naked-DNA. Of je nu door de stad rijdt of de snelweg opzoekt, de GSX-8TT biedt een uitgebalanceerde mix van bescherming, technologie en rijplezier. Een motor die je elke dag opnieuw wilt starten.

  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion