Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
*** Zeer nette Suzuki GSF 1200 S Bandit ABS met topkoffer en Laser uitlaat. ***
LET OP: Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om altijd eerst even contact op te nemen om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of voor meer informatie (premiummobility@hotmail.com of 0627401144).
Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website (www.premiummobility.nl).
Al onze gebruikte motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
- De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
- 6 maanden garantie op gebruikte motorfietsen, waarbij slijtagedelen, accu’s en electrische accessoires zoals handvatverwarming, alarm, gear indicator etc zijn uitgezonderd en met een maximum van 3000km (tenzij anders vermeld).
- Technisch volledig nagelopen in onze eigen moderne en uitgebreide werkplaats.
- Volle tank brandstof.
- Gewassen en gepoetst.
- 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
- Tegoedbon van 10% korting op het eerstvolgende onderhoud (1 jaar geldig na datum uitgifte).
Afleverpakketten:
Alle motorfietsen zijn in onze werkplaats met de grootste zorgvuldigheid nagelopen. Wilt u een langere garantie termijn dan de standaard 6 maanden of gaat u bijvoorbeeld direct een lange reis maken dan kunt u uit één van onze twee afleverpakketten kiezen.
* Basis (€199)
Dit betreft een kleine beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
- Garantie uitbreiden naar 8 maanden met een maximum van 4000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd).
- Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
- Rem- en koppelingsvloeistof verversen.
* Uitgebreid (€399)
Dit betreft een grote beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
- Garantie uitbreiden naar 12 maanden met een maximum van 6000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd)
- Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
- Rem- en koppelingsvloeistof verversen.
- Luchtfilterbox reinigen en het element vervangen.
- Bougie(s) vervangen.
- Kleppen stellen tegen meerprijs, omdat dit bij vrijwel iedere motor maatwerk is kunnen we hier geen standaard tarief voor aangeven en dienen we specifiek per motor een offerte te maken.
We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Opties en Accessoires: - ABS
- Topkoffer
- Laser uitlaat
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | lucht/oliegekoelde (SACS) viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 1.157 cc |
Comp. verhouding | 9,5 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | carburatie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 98 pk / 72 kW bij 8.500 tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 6.500 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 225 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | veervoorspanning instelbare 43 mm telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 125 mm |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijf, zeszuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.430 mm |
Lengte | 2.070 mm |
Breedte | 765 mm |
Hoogte | 1.220 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 221 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Door de lage zit positie en de goede top half kuip is deze Bandit 1200 een prettige toer motor. Leverbare kleuren, Pearl Nebular Black en en zilver. De Suzuki Bandit 1200 SZ is alleen leverbaar in orginele Suzuki blauw/wit kleuren en slechts verkrijgbaar in een beperkte oplage. |
 |
PremiumMobility |
|
Provincialeweg 19a
Vinkeveen
Plan de route
|
 |
0627401144
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van QJMOTOR