Zeer nette C 800 Intruder Black Edition!
De motor is afkomstig van de eerste eigenaar en heeft alleen maar zon gezien. Onderhoud is bekend bij ons en er is recent een grote beurt uit gevoerd.
Unieke kans om een stoere en nette chopper te rijden!
Welkom bij Hoegee Suzuki Center!
Wij zijn dé Suzuki dealer van Nederland en trots om een breed assortiment aan nieuwe Suzuki modellen te presenteren in onze showroom. Maak een proefrit en ervaar zelf de kwaliteit en rijcomfort van Suzuki!
Recent zijn wij ook officieel dealer van Royal Enfield en QJMOTOR, waardoor we ons aanbod verder hebben kunnen diversifiëren. Naast nieuwe motoren hebben we ook een ruime voorraad occasions van zowel Suzuki als andere merken.
Bij Hoegee Suzuki Center vindt u niet alleen motoren, maar ook een uitgebreide selectie kleding en accessoires. Onze moderne werkplaats is uitgerust met een testbank, zodat we uw motorfiets kunnen controleren en afstellen voor optimaal rijgenot. Als Yoshimura importeur bieden wij alle benodigde producten voor uw motor, van slip-on dempers tot hoogwaardige tuning.
Kom gerust een keer langs in onze showroom in Afferden. De koffie staat voor u klaar!
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op via telefoon: 0487-514552, of stuur een e-mail naar info@hoegeesuzukicenter.nl.
Bezoek ook onze website: www.hoegeesuzukicenter.nl en volg ons op Facebook: facebook.com/HoegeeSuzukiCenter.
130/90 - 16M/C 67H met binnenband/tubeless (Classic)
Achterband
170/80 - 15M/C 77H met binnenband/tubeless (Classic)
Wielbasis
1655
Lengte
2500
Breedte
955
Hoogte
1110
Zithoogte
700
Drooggewicht
277
Leverbare kleuren
Zwart
Beschrijving
De Intruder C800 is een fenomeen in zijn klasse; met een breed vermogen, uitstekende rijeigenschappen en een rijkelijke uitrusting. Naast de standaard versie is er de zogenaamde LC uitvoering. Deze is voorzien van een Intruder windscherm, chromen valbeugel en lederen zijtassen met Quick Fix montagesysteem.
Dit model is leverbaar met een 35KW set voor het A2 rijbewijs
Dealerschappen:
KYMCO, NIMOTO, SUZUKI
Suzuki is hèt motorsportmerk bij uitstek! Met een enorme passie voor de motorsport is Suzuki uiterst gedreven tot vernieuwing en innovatie om altijd de beste prestaties te leveren en de lat nog hoger te leggen. Voor wie nog meer eisen stelt aan zijn motor biedt Suzuki nu ′Suzuki Performance′. Afhankelijk van de individuele wensen kan een passend pakket aan hoogwaardige tunings- en veringscomponenten worden samengesteld, dat voldoet aan de hoogste Suzuki kwaliteitseisen en bovendien binnen de Suzuki garantievoorwaarden valt.
Dankzij de aantrekkelijke pakketten is er voor ieder budget een passende oplossing! Naast de Performance en Suspension pakketen op deze website kunnen we uiteraard ook een pakketvoorstel op maat maken dat voldoet aan uw specifieke wensen. Tevens zijn er ook voor alle andere Suzuki modellen, ongeacht het modeljaar, Performance en Suspension pakketen beschikbaar. Afhankelijk van uw wensen kunnen we niet alleen het koppel en vermogen van uw motor verbeteren maar ook zaken als gasrespons en verbruik kunnen positief beïnvloed worden. Kom nu langs voor een afspraak, we maken graag een aantrekkelijk voorstel voor u!
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.