Nieuwsbrief:

SUZUKI  BANDIT 1200 S - 2005

Garantie: Ja
57585 Km
Grijs
suzuki - bandit-1200-s
suzuki - bandit-1200-s
suzuki - bandit-1200-s
suzuki - bandit-1200-s
suzuki - bandit-1200-s
suzuki - bandit-1200-s
suzuki - bandit-1200-s
suzuki - bandit-1200-s
suzuki - bandit-1200-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette Bandit 1200 S
Met kofferset
Voor meer informatie kunt u bellen 06-51609377



  • Welkom bij MB Motoren Klazienaveen

    Naast deze motor hebben wij ongeveer nog 40 occasions, die goed onderhouden zijn en scherp geprijsd! 
    Wij ruilen en kopen ook motoren in!
    Ook zijn wij Bovag lid

    Wij zijn te bereiken op tel: 0651609377
    Of mail naar info@mbmotoren.nl

    Wij zijn geopend op de volgende tijden:

    Maandag en dinsdag alleen op afspraak
    Woensdag van 10uur tot 18uur
    Donderdag van 10uur tot 18uur ( s'avonds op afspraak)
    Vrijdag van 10uur tot 18uur
    Zaterdag van 10uur tot 17uur
    Zondag gesloten 


    Graag tot ziens !! 
     
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion