Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN - 2023

Garantie: Ja
460 Km
DUNE BROWN
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

De Royal Enfield Himalayan 411 is een avonturenmotor met een luchtgekoelde eencilindermotor van 411 cc. Hij levert 24,3 pk en 32 Nm koppel. De Himalayan 411 heeft een topsnelheid van 127 km/u en een verbruik van ongeveer 30-32 km/l. Hij is uitgerust met een dubbelkanaals ABS en een LCD dashboard met essentiële informatie en een Tripper navigatiesysteem. De Himalayan 411 is niet meer leverbaar en is vervangen door de Himalayan 450.

Specificaties:
Motor: 411cc, luchtgekoelde eencilinder
Vermogen: 24,3 pk (17,88 kW) @ 6500 tpm
Koppel: 32 Nm @ 4250 +/- 250 tpm
Topsnelheid: 127 km/u
Versnellingsbak: 5 versnellingen
Brandstofverbruik: Ongeveer 30 32 km/l
Remmen: Dual channel ABS
Dashboard: LCD met Tripper navigatie
Frame: Dubbel wiegframe

Bijzonderheden: Uitgerust met montagepunten voor accessoires, zoals zijkoffers en een extra jerrycan
De Royal Enfield Himalayan 411 is ontworpen voor avontuurlijke ritten en kan eenvoudig worden uitgerust met accessoires om de bagagemogelijkheden te vergroten. Het is een toegankelijke motor met een betrouwbare motor en voldoende vermogen voor avontuurlijke ritten. De stroeve schakelovergangen en valse neutrale versnellingen zijn bekende nadelen, maar gezien de prijs van de motor zijn deze vaak te accepteren.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2000 - De MH 900E was de eerste motorfiets die exclusief op internet kon worden gekocht. Pas enkele weken in het nieuwe millennium werden er door tweeduizend verschillende kopers deze gloednieuwe, door Pierre Terblanche ontworpen, motorfiets gereserveerd. Door het succes van dit 'proefballonnetje' vestigde Ducati een deel van de strategie en marketing op het internet met Ducati.com als een apart bedrijf, waarmee Ducati als één van de eerste motorfietsmerken het belang zagen maar ook de vruchten plukten van de mogelijkheden van internet. Het Ducati Corse seizoen werd afgesloten met de alweer negende overwinning van de fabriekstitel. Dit ondanks het gedwongen vertrek van de kleine grote "King" Carl Fogarty, na een zware val gedurende de kwalificatie in de SBK World Championship op Phillip Island eind maart van dat jaar. Ducati organiseert de eerste rijschool voor vrouwen. Dit was een eerste stap in Ducati’s nieuwe toenadering tot vrouwen, gebaseerd op de specifieke eigenschappen en behoeften. 2000 was ook het jaar van een een nieuwe online verkoop aktie. Na de MH 900E and the 996R werd de Monster S4 Fogarty met een enorm succes via Ducati.com verkocht. Geheel in lijn der verwachting van Ducati’s Internet strategy. Midden juli viert het bedrijf de productie van de 100.000ste Monster sinds 1993. Een nieuw designproject wordt aan het publiek voorgelegd gedurende de Milan Fair: de Multistrada. Het bijzondere is dat Ducati de bezoekers en klanten laat meepraten over het vervolg van dit basisontwerp nog voordat het uiteindelijke design klaar is!
© 2000 - 2025 Motoroccasion