Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 452 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Bruin
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben je klaar om het avontuur aan te gaan en de wereld te verkennen op de Royal Enfield Himalayan 450 Kaza Brown? Deze robuuste en betrouwbare avontuurlijke motorfiets staat klaar om je mee te nemen naar nieuwe hoogten en onontdekte plekken, of je nu de wildernis induikt of de open weg verkent.

Met zijn stoere Kaza Brown kleurstelling en avontuurlijke uitstraling is de Royal Enfield Himalayan 450 een echte blikvanger die de aandacht trekt waar je ook gaat. Ontworpen voor ruige terreinen en uitdagende omgevingen, biedt deze motorfiets een ongekende combinatie van prestaties, comfort en duurzaamheid.

De Himalayan 450 is voorzien van een krachtige 411cc motor die zorgt voor soepele acceleratie en voldoende vermogen, ongeacht het terrein waar je je op bevindt. Dankzij het robuuste frame, de long-travel vering en de all-terrain banden kan deze motorfiets moeiteloos omgaan met elke uitdaging die je pad kruist.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion