Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CONTINENTAL GT - 2022

Garantie: Ja
10371 Km
Groen
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Royal Enfield Continental GT 650 uit 2022 is niet zomaar een motor – dit is een uniek opgebouwde custom café racer, volledig nieuw door ons geleverd en sindsdien door ons onderhouden. Met 10.371 km op de teller en bomvol hoogwaardige accessoires is dit een motor voor de liefhebber die op zoek is naar iets bijzonders.

Specificaties:
    •    Bouwjaar: 2022
    •    Kilometerstand: 10.371 km
    •    Motorblok: 648cc parallel-twin
    •    Transmissie: 6-versnellingen
    •    ABS voor en achter

Custom en extra’s:
    •    Custom voorkuip – voor die échte café racer uitstraling
    •    LED headlight – krachtig licht en een strakke look
    •    Bar-end spiegels – minimalistisch en sportief
    •    Bar-end knipperlichten – strak weggewerkt voor een cleane afwerking
    •    Custom zadel met solo-seat look en achterkapje – voor de pure café racer feel
    •    S&S uitlaten – diepe sound en betere performance
    •    Verkorte kentekenplaathouder – voor een strakke achterkant
    •    En nog veel meer subtiele details en afwerkingen die deze GT uniek maken

Waarom kiezen voor deze Continental GT 650?
    •    Nieuw door ons geleverd en bekend in onderhoud
    •    Uniek opgebouwd, volledig in stijl
    •    Technisch 100% in orde
    •    Café racer look met moderne betrouwbaarheid en rijgemak
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion