Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 HPE SPORT ABS ASR - 2014

Garantie: Ja
16346 Km
Zwart
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Super nette Piaggio MP3 500 ABS&ASR.
- Incl: Leovince uitlaat systeem.
- Bij deze MP3 is geen  Onderhoudshistory aanwezig, vandaar een lagere prijs.
- Motor word geleverd incl:12 Maanden Piaggio Prime Dealer garantie.
- Euromotor uitgeroepen tot: Piaggio Single brand dealer van Nederland.


- Prijs All-in.
- U kunt al een motor leasen vanaf  € 69* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland.
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op internet.
 
Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit, geheel kosteloos en geen kleine letters.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion