Nieuwsbrief:

PIAGGIO  BEVERLY CRUISER 500 - 2008

Garantie: Nee
23163 Km
Blauw
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer stoere motorscooter en met het 500 cc motorblok kan deze scooter ook met gemak de snelweg op.

Leuk met de chromen accessoires , ook voorzien van een topkoffer in kleur met ruggesteun en een origineel windscherm.

Ook de kleur is fris samen met de lichte zadel bekleding ziet hij er gewoon top uit.

Het gaat hier om het vernieuwde model met iets meer cilinder inhoud en twin spark. Waardoor hij net wat mooier loopt dan het vorige model.

Kleine beschadeging aan het kuipdeel maar dit is minimaal.

Motorscooter staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
instructieboek, middenbok, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2024 Motoroccasion