Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  SUPERVELOCE 800 AGO - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
AGO LIMITED EDITION
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Superveloce 800 AGO, MY:2024. Limited Edition, 1 of 311 for the world.

36 months world-wide factory warranty, unlimited mileage. Pre-delivery cost €399.

798 cc, Three-cilinder, 165kg dry-weight with racing kit installed.

Standard equiped with:
- The very finest components
- Arrow Racing 3 exit exhaust system and ECU with dedicated map
- Carbon passenger seat cover with Alcantara pad
- CNC fuel cap with “Limited Edition” carbon plate
- Black leather tank strap
- Bike cover
- Limited Edition certificate
- Traction control adjustable in 8 levels
- Front Lift Control
- MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)
- Cruise control
- Bluetooth connectivity
- GPS with MV app
- Launch control
- 5" TFT color dash
- Continental MK100 with RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation) and with cornering function
- and much more beauty.....

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion