Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  DRAGSTER 800 RR - 2019

Garantie: Ja
12229 Km
NARDO GREY / GEEL
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Dragster 800 RR EAS ABS van 2019 met 12.229km. Met complete onderhoud historie, tweede eigenaar. Verkeert in absolute NIEUWstaat.

Manikaal onderhouden, geheel historie bij ons gekend. Recent 12.000km gehad en nieuw Pirelli's eronder. Voorzien van keramische coating.

Voorzien van:
- RR uitvoering dus vol instelbare vering
- Zwarte onderpoten vering
- Zwart motorblok met 140pk
- Quick shifter, Tractie control
- Vier standen instelbare rijmodi
- Geavanceerde kleur samenstelling met Nardo grijs, Gele accenten
- CNC Racing koppeling cover zwart doorkijk
- CNC Racing gele drukveertje koppeling
- CNC Racing koppeling druk plaat zwart
- Augustus 2024, 12d km beurt en nieuwe Pirreli banden gemonteerd. 
- Dubbele sleutels, aflevermap, boordgereedschap set

Gespreide betaling mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dragrace" betekent: Wedstrijd waarbij twee coureurs erom strijden wie als eerste de kwartmijl (402,3 meter) heeft afgelegd. Bij dragracen wordt met een afvalsysteem gewerkt. Wie een run verliest, ligt eruit. Bij dragracen worden twee klassen onderscheiden: de Top-Fuel en de Pro-Stock. In de Pro-Stock-klasse wordt gereden met motorfietsen die nog enige gelijkenis met een standaardmotorfiets vertonen. Hier worden geen speciale brandstoffen en injectie toegepast. Bij de TBP-Fuel-klasse ligt dat anders. Hierbij zijn frames, motorblokken en toegepaste randtechniek volledig naar inzicht van de constructeur samengesteld en is soms het enige dat nog aan het concept van een motorfiets doet denken de aanwezigheid van twee wielen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion