Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 989 R - 2010

44832 Km
ZWART
mv-agusta - brutale-989-r
mv-agusta - brutale-989-r
mv-agusta - brutale-989-r
mv-agusta - brutale-989-r
mv-agusta - brutale-989-r
mv-agusta - brutale-989-r
mv-agusta - brutale-989-r
mv-agusta - brutale-989-r
mv-agusta - brutale-989-r
mv-agusta - brutale-989-r
mv-agusta - brutale-989-r
mv-agusta - brutale-989-r
mv-agusta - brutale-989-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hierbij te koop aangeboden, een hele nette Brutale 989 R

Deze motor is zowel uiterlijk als technisch in topstaat. Motor heeft net groot onderhoud gehad waarbij ook de kleppen zijn gesteld.
Voorzien van Dominator slip-on, originele uitlaat word meegeleverd.

Gewoon een keurige motor welke klaar staat voor het nieuwe seizoen.

 
  • Kom vrijblijvend langs voor bezichtiging en/of een proefrit. De koffie staat klaar.

    Openingstijden:

    Di: 9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Wo: 9:00 tot 17:00
    Do: 9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Vr: 9:00 tot 17:00
    Za: 9:00 tot 17:00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beugol Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion