Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 9 BOBBER - 2017

Garantie: Ja
19420 Km
Mat zwart Geel
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wat een stoere motorfiets deze Moto Guzzi V 9 Bobber.

Met de dikke wielen standaard al een hele leuke motorfiets.

Stuurt en rijd top en net weer wat groter en wat meer vermogen dan de V 7 uitvoeringen.

Tuurlijk is hij aan te passen naar persoonlijke wensen maar eigenlijk is hij zo ook al mooi.

Voorzien van een Givi windscherm en uitlaat wrap om de voorbochten.

Motor heeft ABS en een onderhoudsvrije cardan aandrijving.

Hij staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Kom langs de koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Cardan aandrijving , garantie, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: APRILIA in 1995 - Aprilia verbaasde de wereld in 1995 met de Aprilia Moto 6.5, een kunstwerk op twee wielen, ontworpen door Philippe Starck wiens unieke ontwerp de machinedesignprijs won en een plaats in het Museum voor Moderne Kunst in New York veroverde. In datzelfde jaar vond de lancering van de RS 250 plaats, een van de meest succesvolle sportieve motorfietsen. Tijdens de jaren ‘90 Aprilia nam een verdere sprong voorwaarts. Het bedrijf heeft in die tijd vijf productie-eenheden en zeven vestigingen in het buitenland en is uitgegroeid tot de tweede grootste producent van tweewielers in Europa. Ten aanzien van de groei van Ivano Beggio ’s bedrijf spreken de cijfers spreken voor zich: in 1990 bedroeg de omzet 150 miljard lire met een personeelsbestand van 370 mensen. Dat steeg tot 1.800 directe arbeidsplaatsen en nog eens 3.500 in de spin-off bedrijven met een omzet van meer dan 1.100 miljard lire eind jaren ’90. Deze cijfers zijn veelzeggend genoeg maar worden nog indrukwekkender als je je bedenkt dat sinds de jaren ’70 veel Europese producenten minder geluk hebben gehad onder druk van de Japanse concurrentie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion