Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

MOTO GUZZI  V 7 SPORT - 1972

€ 24.990,- € 27.500,-
Garantie: Ja
1 Km
GROEN
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1972

Wij hebben deze V7 sport, de superbike
of the 70s, in oude glorie doen
herrijzen. Deze motor is volledig
gerestaureerd en wordt geleverd
inclusief fotoverslag en 12 maanden
garantie! Opstappen en direct
genieten! Nu in prijs verlaagd van
29.990 euro voor 25.990 euro!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van LAVERDA
© 2000 - 2024 Motoroccasion