Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  GRISO 1200 8V - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
WIT
Vermogen:
81 kW
Teller:
10.027 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2010
Garantie: TLM'S G3 Garantie

Deze parelmoer witte Griso 8V staat er
keurig bij, dat kan ook niet anders
met zo'n lage kilometerstand! Verder
is de motor voorzien van een hoog
geplaatste Mistral uitlaat, lage
kentekenplaathouder en stuurspiegels.
Deze Griso is al geüpgraded met de
laatste nokkenasmodificatie en wordt
verkocht inclusief een verse
onderhoudsbeurt en 6 maanden
garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
TLM Nijmegen
Lagelandseweg 66
Nijmegen
Plan de route
024-3711111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion