Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA 3 - 1989

Garantie: Nee
88241 Km
Wit
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi California 3 al lang in bezit geweest van laatste eigenaar .

Sinsdien altijd bij ons onderhouden.

Voorzien van een 3 delige kofferset en floor boards ook voor duo passegier en uiteraard het grote scherm met de originele valbeugels.

Voorband van Michelin  zit er nog niet lang op.

Motor heeft nu een tijd stil gestaan loopt wel maar moet weer even op gang komen.

Door grote drukte en helaas personeelstekort word motor zo verkocht.

Motor word verkocht zonder garantie.

Staat klaar voor een bezichtiging.

Bieden mag voor een zo meeneemprijs op de aanhanger. 

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Dual combined remsysteem, Floorboards, Kofferset, middenbok, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, valbeugels, Verhoogde ruit, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion