Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA 2 - 1984

Garantie: Ja
51354 Km
ZWART
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
moto-guzzi - california-2
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1984
Garantie: TLM'S Verkoopservice

Deze klassieker in wording heeft net
een zeer uitgebreide, grote beurt in
onze werkplaats gekregen en daar
bovenop zijn de banden vernieuwd, de
remblokken vervangen en is een RVS
remleidingset gemonteerd. Oftewel,
helemaal up-to-date en klaar om
direct van te gaan genieten. We
verkopen deze klassieker in opdracht
van de eigenaar.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion