Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  750 NEVADA - 1993

Garantie: Nee
17845 Km
WIT
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Referentienummer: 277

Deze prachtige Moto Guzzi heeft alles mee. Hij zit strak in zijn unieke witte lak, is een originele Nederlander, heeft een lage km stand en is in onze motorwerkplaats technisch in prima staat gemaakt, hierbij zijn de carburateurs gereviseerd, de benzinekranen vernieuwd, de tank gereinigd en gecoat, de remmen zijn in orde gemaakt en voorzien van nieuwe achterremblokken en de knipperlichten en accu zijn vernieuwd. Goed voor jarenlang rijplezier dus.

Deze motor wordt voor de vermelde prijs netjes rijdend en in goede staat afgeleverd doch zonder onderhoud en garantie. Wilt u meer zekerheid en langer rijplezier dan raden wij u een afleverpakket aan, bestaande uit een grote onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige Bovag-garantie. Voor dit pakket vragen wij € 595,-

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf en Vakgarage voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Diesveld VMS
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion