Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De 2025 KTM 790 ADVENTURE is ontworpen om avontuurlijke reizen op twee wielen gemakkelijker te maken. Nu, met een instelbare WP APEX voorvering, voldoet hij niet alleen aan alle eisen die een adventure machine zou moeten hebben. In plaats daarvan breekt hij helemaal uit de doos. Gebouwd rond een koppelrijke parallelle tweecilinder krachtbron en voorzien van een toonaangevend elektronicapakket, is het de perfecte keuze voor rijders die de horizon willen verkennen.
Deze motorfiets is ontworpen, ontwikkeld in Oostenrijk en geassembleerd in China.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1968 - In 1968 betoverde Ducati motorenthousiastelingen met de magische prestaties van de 450 Mark 3D (reed meer dan 170 km/h), het eerste productiemodel Ducati met desmodromische distributie. Desmodromisch: de beide bewegingen van de klep worden beheerst. Zie het als een boomstam die je doorzaagt. De heen én weergaande beweging wordt beheerst. Een niet-desmodromische bediening is bijvoorbeeld een deurklink; naar beneden wel, omhoog niet. Met het lichtten van in- en uitlaatkleppen gebeurt in conventionele blokken hetzelfde. De klep wordt door de nokkenas neerwaarts bedient. Het sluiten gebeurt onder veerspanning. Bij een desmodromische klepbediening gebeurt dit ook door de nokvorm.
© 2000 - 2025 Motoroccasion