Nieuwsbrief:

KTM  690 ENDURO - 2010

Garantie: Nee
38404 Km
Oranje
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 690 enduro

Motor: 690cc 1 cilinder 4 takt
Vermogen: 62 pk en 65 nm koppel
Brandstof systeem: injectie
Versnellingsbak: 6 versnellingen
Gewicht: 138 kg

Opties:
• WP vering voor en achter (door Buxur)
• KTM Rally handkappen
• KTM Rally shield
• KTM Rally pegs
• Progrip rally grips
• Akra uitlaat
• Dunlop enduro banden
• Michelin Heavy Duty binnenbanden voor en achter
• TwinAir open luchtfilter
• Xenon verlichting
• USB lader (waterdicht)
• Enduro skid plate (metaal)
• Enduro kentekenhouder met led verlichting
• Brembo remmen voor en achter
• Motea verhoogde tankdop
• Twee originele sleutels
• Complete map met aankoopbon en volledig onderhoud tot nu.



Zoektermen: ktm 690 Husqvarna 701 500 450 Yamaha tenere xt 890 990 crossmotor kenteken enduro supermotard supermoto EXC EXCF Rally adventure



 
  • Roelofs Motoren houdt zich bezig met de in en verkoop van motoren en wij bieden onze motoren scherp aan.
    Is een afleverbeurt en 3 maanden garantie gewenst dan is dit mogelijk tegen 299,- euro meerprijs.
    Graag even bellen voor u wegrijdt.


    Bij aanschaf van de motor bent u indien gewenst de 1e 10 dagen gratis verzekerd.
     
  • vv

Opties en Accessoires:
Buddyseat zit erbij., Rimstriping / velgband, vering, andere / luchtvering, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roelofs Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion