Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Ready to Race?
De voorgaande eigenaar was op een leeftijd gekomen om het qua snelheid wat rustiger aan te doen en heeft gekozen voor de spirit van de BMW R1250GS. Vandaar dat we deze als nieuwe KTM Super Duke in hebben mogen ruilen. De genoemde prijs is een super scherpe zo mee prijs zonder garantie omdat we alleen BMW GS'en verkopen. Wil je toch garantie via de KTM dealer bij jou in de buurt, een poetsbeurt en een nieuwe voorband? Dan wordt het € 9.500.
- Steeds in onderhoud geweest bij de KTM dealer
- Laatste onderhoudsbeurt bij 39.064 km
- Voorband 1,7 mm (25%)
- Achterband 2,9 mm (40%)
- Extra achterband 3,2 mm (45%)
- ABS
- MTC Traction Control
- Sport-Street-Rain modi
- LCD scherm
- WP suspension
- Gecombineerde led knipper- en achterlichten
- Valdoppen voor en midden
- V-Trec rem- en koppelingshevel
- 3 sleutels + keycode card
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Twincilinder, 4-takt, V 75° |
Boring x slag | 108 mm x 108 mm |
Cilinder inhoud | 1301 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Contactvrij aangestuurd volledig elektronisch ontstekingssysteem met digitale ontstekingsvertraging |
Vermogen | 180 pk / 132 kW bij 8870 tpm |
Max. koppel | 100 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | Meervoudige oliebadkoppeling, hydr. bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwkoppeling |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Buisframe van chroommolybdeen staalbuizen, geëloxeerd |
Vering voor | WP Suspension Up Side Down |
Vering achter | WP Monoshock, veerweg 160 mm |
Remmen voor | 320 mm |
Remmen achter | 240 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1450 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | 189 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Antraciet, Oranje |
Beschrijving | Met de KTM 1290 SUPER DUKE R bekroont KTM haar legendarische Naked Bike-serie met een machine die het begrip Streetfighter herdefinieert. Eén blik op de indrukwekkende specificaties en het agressieve design volstaat: de 1290 R is de extreemste Super Duke aller tijden. De instelbare rijmodi en de PowerParts-setups staan samen met de ongeëvenaarde prestaties borg voor weergaloze veelzijdigheid en puur rijgenot - in de stad en op het circuit. En op alles daartussenin. De nieuwe KTM 1290 SUPER DUKE R is de gedroomde belichaming van de KTM-filosofie: grenzeloos vermogen, ongehoorde precisie, perfecte ergonomie, de allerbeste componenten, geen gram teveel... Kortom: "Ready to Race"! KTM 1290 SUPER DUKE R – High-tech in een agressief design met ongekende functionaliteit en messcherpe sportiviteit, teruggebracht tot de essentie. De nieuwe KTM 1290 SUPER DUKE R combineert optimale prestaties met maximale veiligheid, met ultiem rijplezier als resultaat. |
Dé specialist
in GS motoren!
Zoek je de GS van je dromen voor een redelijke prijs met garantie en zonder gedoe? Dan ben je bij GS Motoren aan het juiste adres!
 | Marum, Groningen |
 | 0621930154 |
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een
kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een
voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de
bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500
heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken