Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Merk & Model: KTM 1190 RC8
- Bouwjaar: 2009
- Kilometerstand: 21.858 km
- Vermogen: 154 pk (113 kW)
- Cilinderinhoud: 1.195cc
- Kleur: KTM Oranje
- Prijs: €8.790
- Garantie: Ja
- Geschikt voor 35 kW: Nee
- Inruil mogelijk: Ja
- Financiering mogelijk: Ja
Opties & accessoires
- Dominator uitlaat – Diepere sound en gewichtsbesparing
- Korte kentekenplaathouder – Strakke, sportieve look
- Tankpad – Voorkomt krassen op de tank
- Andere rempotdeksel – Custom detail voor een unieke uitstraling
- Audi LED knipperlichten achter – Modern en goed zichtbaar
- Wheelstriping – Sportieve accenten op de velgen
- Stuurdemper – Verbeterde stabiliteit bij hoge snelheden
- Waarom kiezen voor Motorsport Klazienaveen?
-Ervaren werkplaats – Onderhoud, reparatie en schadeherstel door experts.
-Proefrijden mogelijk – Ervaar zelf het rijplezier.
-Bezorging aan huis – Gemakkelijk en snel geleverd.
-Deskundig advies – Persoonlijke service van motorliefhebbers.
-Kwaliteit & passie – Alleen de beste voertuigen en onderdelen.
-Flexibele betaalopties – Betalen bij aflevering of financiering mogelijk.
-Servicebeurt & aflevercontrole – Altijd veilig en goed onderhouden de weg op.
-10 dagen gratis all-risk verzekering – Extra zekerheid bij aankoop van een motor!
Bezoek ons in Klazienaveen!
Adres: Kruizemunt 4, 7892 AB Klazienaveen
Telefoon: 0591-393 408
WhatsApp: +31 611844404
Website: www.motorsportklazienaveen.nl
Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Afleverkosten €249 – geen verplichting!
De genoemde prijs is de zo-meeneemprijs, zonder garantie. Je bepaalt zelf of je kiest voor extra zekerheid.
Voor €249 afleverkosten krijg je:
ĂąĆâEen complete afleverbeurt
ĂąĆâ3.000 km garantie op het blok (binnen 1 jaar)
Let op: Vooraf aanmelden is verplicht voor proefritten en afleveringen. Geen aanmelding = geen verzekering.
We doen ons uiterste best om alle informatie zo actueel en accuraat mogelijk te houden. Toch kunnen er typefouten voorkomen. Controleer altijd de details voor aankoop. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2 cilinder 4-tact V-75 |
Boring x slag | 103 mm x 103 mm |
Cilinder inhoud | 1148 cc |
Comp. verhouding | 12.5 : 1 |
Kleppen | 4 V/DOHC |
Brandstof toevoer | Keihin EFI (gasklephuizen 52 mm) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 113.8 kW bij 10000 tpm |
Max. koppel | 120 Nm bij 8000 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling, hydraulisch bedi |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | X-Ring Ketting 5/8 x 5/16" |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chroom-molybdeen trellis frame, poedergecoat |
Vering voor | WP-USD Ø 43 mm |
Vering achter | WP-Monoshock |
Remmen voor | 2 x Brembo vierzuigerklauw, radiaal gemonteerd, remschijven 320 mm |
Remmen achter | Brembo tweezuigerklauw, remschijf 220 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1430 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 184 kg |
Leverbare kleuren | zwart, wit, oranje |
Beschrijving | Sterker en lichter dan alles wat zich concurrentie noemt: 120 Nm koppel, 155 pk bij 10.000 toeren/min en minder dan 200 kg volgetankt.



Dankzij innovatieve oplossingen en nquwgezet detailwerk ongeevenaarde reactiegedrag - in het wegverkeer en op de racebaan, in elke situatie.

 |
Motorsport Klazienaveen biedt:
• Keuze uit +/- 150 motoren, Waarvan 25 op locatie
• Ruime keus in Kleding en Helmen
• In- en verkoop nieuw en gebruikt alle merken
• Onderhoud en Reparaties Wegmotoren van alle merken
• Onderhoud en Reparaties Crossmotoren van alle merken
• Winterstalling & Winterbeurt
• Verhuur motoren
• Accessoires en Onderdelen
• Schade afhandelingen (eventueel leenmotor)
• Inbouwbedrijf alarm systemen
• Zeer gunstige financieringsmogelijkheden
• Altijd diverse banden actie's, Alle merken, Ook voor de cross/enduro
• Diverse uitlaatsystemen leverbaar ook custommade
• Lassen van aluminium , titanium , staal mogelijk
• Kom gerust langs, ook voor een kopje koffie
• 25 kw mogelijk, vraag naar de voorwaarden
 |
Motorsport Klazienaveen |
|
Kruizemunt 4
Klazienaveen
Plan de route
|
 |
0591-393408
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken