Nieuwsbrief:

KTM  1190 RC 8 - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
N.v.t.
Vermogen:
121 kW
Teller:
21.858 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Merk & Model: KTM 1190 RC8
  • Bouwjaar: 2009
  • Kilometerstand: 21.858 km
  • Vermogen: 154 pk (113 kW)
  • Cilinderinhoud: 1.195cc
  • Kleur: KTM Oranje
  • Prijs: €8.790
  • Garantie: Ja
  • Geschikt voor 35 kW: Nee
  • Inruil mogelijk: Ja
  • Financiering mogelijk: Ja

Opties & accessoires
  • Dominator uitlaat – Diepere sound en gewichtsbesparing
  • Korte kentekenplaathouder – Strakke, sportieve look
  • Tankpad – Voorkomt krassen op de tank
  • Andere rempotdeksel – Custom detail voor een unieke uitstraling
  • Audi LED knipperlichten achter – Modern en goed zichtbaar
  • Wheelstriping – Sportieve accenten op de velgen
  • Stuurdemper – Verbeterde stabiliteit bij hoge snelheden
  • Waarom kiezen voor Motorsport Klazienaveen?

    -Ervaren werkplaats – Onderhoud, reparatie en schadeherstel door experts.
    -Proefrijden mogelijk – Ervaar zelf het rijplezier.
    -Bezorging aan huis – Gemakkelijk en snel geleverd.
    -Deskundig advies – Persoonlijke service van motorliefhebbers.
    -Kwaliteit & passie – Alleen de beste voertuigen en onderdelen.
    -Flexibele betaalopties – Betalen bij aflevering of financiering mogelijk.
    -Servicebeurt & aflevercontrole – Altijd veilig en goed onderhouden de weg op.
    -10 dagen gratis all-risk verzekering – Extra zekerheid bij aankoop van een motor!

    Bezoek ons in Klazienaveen!
    Adres: Kruizemunt 4, 7892 AB Klazienaveen
    Telefoon: 0591-393 408
    WhatsApp: +31 611844404
    Website: www.motorsportklazienaveen.nl

    Openingstijden:
    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30
    Zaterdag: 10:00 - 16:00

    Afleverkosten €249 – geen verplichting!
    De genoemde prijs is de zo-meeneemprijs, zonder garantie. Je bepaalt zelf of je kiest voor extra zekerheid.
    Voor €249 afleverkosten krijg je:
    ñƓ”マ Een complete afleverbeurt
    ñƓ”マ 3.000 km garantie op het blok (binnen 1 jaar)
     

    Let op: Vooraf aanmelden is verplicht voor proefritten en afleveringen. Geen aanmelding = geen verzekering.

    We doen ons uiterste best om alle informatie zo actueel en accuraat mogelijk te houden. Toch kunnen er typefouten voorkomen. Controleer altijd de details voor aankoop. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorsport Klazienaveen
Kruizemunt 4
Klazienaveen
Plan de route
0591-393408
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion