Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZX 10R - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Groen
Vermogen:
Teller:
6.534 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ben jij klaar voor de ultieme sensatie op twee wielen? Dan is dit je kans. We presenteren met trots deze adembenemende Kawasaki ZX-10R uit 2025. Een machine die niet alleen gebouwd is om te racen, maar ook om te domineren.

Deze motorfiets is van de eerste eigenaar, heeft slechts 6.534 km op de teller en verkeert in een absolute nieuwstaat. De ZX-10R is de belichaming van pure snelheid en technologie, rechtstreeks afgeleid van de Superbike-racecircuits.

De Perfecte Combinatie van Kracht en Controle:

  • Brute Kracht: Het hart van deze motor is de krachtige 998cc viercilinder-lijnmotor, die indrukwekkend vermogen levert en je adrenaline laat stromen.

  • Geavanceerde Elektronische Rijhulpmiddelen: Dankzij de geavanceerde systemen zoals de Kawasaki Traction Control (KTRC), de quick-shifter en de bochtenmanagementfunctie (KCMF), heb je altijd maximale controle, zowel op het circuit als op de openbare weg.

  • Rijke Race-erfgoed: De iconische styling en aerodynamica zijn direct afkomstig van het race-erfgoed van Kawasaki, wat zorgt voor een agressieve, maar functionele uitstraling.

Hier is een verkooptekst voor de Kawasaki ZX-10R:

 

Ongeëvenaarde Prestaties wachten op jou.

Ben jij klaar voor de ultieme sensatie op twee wielen? Dan is dit je kans. We presenteren met trots deze adembenemende Kawasaki ZX-10R uit 2025. Een machine die niet alleen gebouwd is om te racen, maar ook om te domineren.

Deze motorfiets is van de eerste eigenaar, heeft slechts 6.534 km op de teller en verkeert in een absolute nieuwstaat. De ZX-10R is de belichaming van pure snelheid en technologie, rechtstreeks afgeleid van de Superbike-racecircuits.

De Perfecte Combinatie van Kracht en Controle:

  • Brute Kracht: Het hart van deze motor is de krachtige 998cc viercilinder-lijnmotor, die indrukwekkend vermogen levert en je adrenaline laat stromen.

  • Geavanceerde Elektronische Rijhulpmiddelen: Dankzij de geavanceerde systemen zoals de Kawasaki Traction Control (KTRC), de quick-shifter en de bochtenmanagementfunctie (KCMF), heb je altijd maximale controle, zowel op het circuit als op de openbare weg.

  • Rijke Race-erfgoed: De iconische styling en aerodynamica zijn direct afkomstig van het race-erfgoed van Kawasaki, wat zorgt voor een agressieve, maar functionele uitstraling.

Dit is de perfecte motor voor de liefhebber die op zoek is naar ongeëvenaarde prestaties, precisie en een onvergetelijke rijervaring. Grijp deze unieke kans om de eigenaar te worden van een nagenoeg nieuwe supersport.

De motor staat in de vestiging Deventer
Inruil en financiering mogelijk

Ondanks de constante zorg en aandacht die wij besteden aan de samenstelling van de advertentie, is het mogelijk dat informatie die wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is. Alle verstrekte informatie is dan ook onder voorbehoud van schrijf-, typ- en/of programmeerfouten. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor de gevolgen hiervan.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion