Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele nette Z900 afkomstig van de 1e eigenaar. Compleet met map met serviceboekje, reserve sleutel etc etc.
Motor is net binnen en word momenteel showroomklaar gemaakt. Meer info en foto's volgen.
voorzien van;
* Kawasaki flyscreen
* Korte plaathouder
* Kleine led knipperlichten
* Comfort zadel
* 12 volt aansluiting op stuur
LINDERS MOTOREN
Hét adres voor de aankoop van uw ( jong ) gebruikte occassion, maar ook voor de aankoop van een nieuwe motor kunnen wij u in de meeste gevallen helpen.
De prijzen waar wij mee adverteren zijn altijd inclusief afleverkosten en garantie!!! ( mits anders omschreven in de advertentie )
LET OP: Reserveren van een motorfiets is alleen mogelijk dmv een aanbetaling. Geen aanbetaling is ook niet gereserveerd!!!
LINDERS MOTOREN
Windmolenbosweg 22
6081PE Haelen
Tel: 06-23845207 ( ook whatsapp )
Openingstijden:
Maandag: op afspraak
Dinsdag: op afspraak
Woensdag: op afspraak
Donderdag: 09:00 - 17:00
Vrijdag: 09:00 - 17:00
Zaterdag: op afspraak
Zondag: op afspraak
BELANGRIJKE INFORMATIE:
Bij Linders Motoren besteden we met zorg aandacht aan onze advertenties. Toch kan het voorkomen dat er iets niet volledig of onjuist is, hieraan kunnen geen rechten ontleend worden!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 73,4 mm x 73,4 mm |
Cilinder inhoud | 948 cc |
Comp. verhouding | 11,8:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 4 x Ø 36 mm met ovalen hulpgasklep |
Ontsteking | |
Vermogen | 125 pk / 92,2 kW bij 9,500 tpm |
Max. koppel | 98,6 Nm bij 7,700 tpm |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm omgekeerde voorvork met uitgaande en compressie demping en instelbare veervoorspanning |
Vering achter | Horizontale Back-link, met uitgaande demping en instelbare veervoorspanning. |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbel tegenover liggende 4 zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1,450 mm |
Lengte | 2,065 mm |
Breedte | 825 mm |
Hoogte | 1,065 mm |
Zithoogte | 795 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Pearl Mystic Gray/Metallic Flat Spark Black, Candy Lime Green/Metallic Spark Black. Flay Ebony/Metallic Spark Black, Candy Persimmon Red/Metallic Spark Black |
Beschrijving | De Z900 is verrassend veelzijdig en compleet. Zo is dit model niet alleen ontworpen om

gemakkelijk en ontspannen sportief te kunnen rijden, maar ook om een maximale

rijsensatie te kunnen geven aan meer ervaren Z-rijders. Het hoge uitrustingsniveau

met onder meer een Assist & Slipper koppeling en een grafisch meervoudig

instelbaar display, matchen het moderne LED achterlicht met Z-patroon

en de fraaie 5-spaaks lichtgewicht wielen met sterpatroon. |
WELKOM BIJ LINDERS MOTOREN!
Hét adres voor onderhoud, reparatie en verkoop van alle merken motorfietsen, en waar het leveren van kwaliteit eerste prioriteit is. Linders Motoren te Haelen is een jong en modern bedrijf met inmiddels meer dan 10 jaar ervaring in de motorfietsbranche.
U kunt bij ons o.a terecht voor:
Verkoop van alle merken gebruikte motorfietsen.
Inkoop van uw huidige motor.
Onderhoud/reparatie van alle merken motoren.
Schadetaxatie.
Schadereparatie, en een goede afhandeling met uw verzekeringsmaatschappij.
Inbouwen van SCM goedgekeurde alarmsystemen en de bijbehorende periodieke keuringen hiervan.
Storingsdiagnose van alle merken motoren met behulp van onze TEXA diagnose computer.
Verkoop en eventuele montage van accessoires (navigatie, communicatie systemen, ed.).
Aankoopkeuringen.
Het 35kw maken van uw motor (of verwijdering hiervan).
 |
Linders Motoren |
|
Windmolenbosweg 22
Haelen
Plan de route
|
 |
0475-591005
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken