Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
ZR900HA2
Vermogen:
Teller:
9.400 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10045

Motor is nieuwstaat met abs, rijmodi en 35 kw op kenteken.

Sport uitlaat en sportieve spiegels!
Kleur ZWART GROEN
Bouwjaar 2020
Merk KAWASAKI
Categorie Naked
Typeaanduiding Z 900 ABS
Boring x slag 56, 73,4
Cilinder inhoud 948
Comp. Verhouding 11.8:1
Kleppen DOHC, 16 kleppen
Brandstof toevoer Brandstofinjectie: 4 x Ø 36 mm met ovalen hulpgasklep
Vermogen 125, 92,2, 9500
Max. koppel 7,700, 98,6
Koppeling Natte multi-plaat koppeling, handbediend
Versnellingsbak 6 versnellingen
Overbrenging Gesloten ketting
Starter Electrisch
Tankinhoud 17 Liter
Frame Trellis frame, hoogwaardig staal
Vering voor 41 mm omgekeerde voorvork met uitgaande en compressie demping en instelbare veervoorspanning
Vering achter Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbel tegenover liggende 4 zuigers
Remmen voor Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbel tegenover liggende 4 zuigers
Remmen achter Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger
Voorband 120/70ZR17M/C (58W)
Achterband 180/55ZR17M/C (73W)
Wielbasis 1,450




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Urk
Het Scheer 11
Urk
Plan de route
06-27031554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion