Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 500 SE - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
CANDY LIME GREE
Vermogen:
33 kW
Teller:
15 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 48 maanden

Alle ogen zijn op jou gericht wanneer je op de nieuwe Z500 stapt. Uitgerust met een krachtige 451cc Parallel Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Met het nieuwe Sugomi design met een full colour TFT display en ledverlichting vallen meteen op als onmiskenbare Supernaked. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid
gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten waar zelfs de meest doorgewinterde rijders verbaasd zullen worden door zijn rijkwaliteiten.

Let op, A2 klaar fabrieksaf.

Z500: De ultieme rijervaring

Met een zithoogte van 785 mm biedt de Z500 een slank ontwerp dat rijders een ongehinderde lijn geeft om met hun voeten de grond te bereiken. Het vlakke zadel biedt ruime bekleding aan de voorkant zonder het comfortabele bereik naar de grond op te offeren, waardoor rijders met vertrouwen van de motor kunnen genieten. De chassis heeft een supersport-stijl kort-wielbasis/lange-zwingeerontwerp, aangevuld met een geoptimaliseerde spoorinstelling die licht, natuurlijk rijgedrag levert. De lichtgewicht van de motor draagt ook bij aan het gemakkelijke rijgedrag en vergemakkelijkt manoeuvreren wanneer de motor niet in gebruik is, zoals bij het parkeren.

De Z500 heeft een vakwerkframe dat qua ontwerp vergelijkbaar is met dat van de Ninja H2. Kawasaki's geavanceerde dynamische stijfheidsanalyse werd gebruikt om een optimale stijfheid met licht gewicht te garanderen. De motor is star gemonteerd en wordt gebruikt als een belast lid. Het frameontwerp draagt aanzienlijk bij aan de lage massa van de motor.

Het gezicht van de Z500 is gebaseerd rond een nieuw ontworpen drievoudige koplampunit, omgeven door een scherpe voorkuip om het een intense uitstraling te geven. Kawasaki's Assist en Slipper Clutch resulteert in een lichte koppelingsbediening voor nog meer rijder vriendelijk en beheersbaar rijden in alledaagse situaties, en vermindert overslaan en hobbelen van de achterkant voor beter sportief rijden en extra vertrouwen.

Voldoende vermogen van de 451 cm3 motor is beschikbaar over het hele toerentalbereik om het gemakkelijk te maken voor rijders, ongeacht wat voor soort rijden ze doen, van laag-afmacht voor versnellen vanaf de lijn in de stad tot hoge toeren voor rijden op de snelweg. De motor in de nieuwe Z500 is klaar voor de taak, wat het ook mag zijn.

Een ontspannen rijdersdriehoek biedt plaats aan een breed scala aan rijdergroottes en rijdsituaties, wat bijdraagt aan zijn rijder vriendelijke karakter. De relatief rechtopstaande rijpositie en brede stuur plaatst de rijder in de ideale positie voor actieve controle, wat dynamisch, sportief rijden vergemakkelijkt.

Soepele, krachtige acceleratie is beschikbaar met een draai van de pols vanuit een nieuwe 451 cm3 motor. De acceleratie voelt levendig aan dankzij voldoende vermogen in het lage tot middelhoge toerentalbereik, en, wanneer het gas ingeschakeld blijft, genoeg vermogen in het hoge toerentalbereik om hogere snelheden gemakkelijk te halen.

Met een goed uitgebalanceerde vermogensafgifte en sterke acceleratie over het hele toerentalbereik, maakt de combinatie van deze motor met een lichtgewicht chassis de machine goed geschikt voor een breed scala aan rijdsituaties, inclusief alledaags rijden.

Met 48 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam. Met 4 + 4 jaar garantie. Blijf jij jouw Kawasaki keurig onderhouden bij een Kawasaki dealer en volgens de onderhoudsinterval, dan krijg je nu geen 24, maar 48 maanden garantie. Hier bovenop krijg je ook 4 jaar extra Kawasaki Road Assistance, dus 8 jaar in totaal.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion