Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z e-1 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC BRIGHT
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Beleef plezier in je dagelijkse woon-werkverkeer. Kawasaki biedt geëlektrificeerde opwinding met zijn nieuwe, pure EV-motorfietsen. Geef je dag spanning met de Z e-1. Kawasaki – een bedrijf met zeventig jaar ervaring in de ontwikkeling van hoogstaande motoren – luidt een nieuw tijdperk in met de onthulling van twee baanbrekende, batterij-aangedreven, emissievrije EV-machines. Deze EV’s onderstrepen Kawasaki’s "Go with Green Power" – strategie, zoals die op de EICMA-motorshow van 2022 is onthuld.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion