Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 ABS - 2009

Garantie: Ja
40900 Km
Blauw
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
kawasaki - z-750-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
###TE KOOP ###
een zeer nette Z750 ABS 2009 
hij heeft +- 40900 km gelopen.
de laatste 11 jaar van dezelfde eigenaar geweest.
diverse extra's o.a.
ABS
Sportuitlaat carbon incl E-keur en DB killer
donker Puig windscherm 
Meervoudig verstelbare gefreesde hendels .
kleine nummerplaat houder 
kleine knipperlichten voor en achter 
Bijpassende wheelstriping
Stuur spiegels
de motor verkeerd optisch en technisch in nieuw staat

De motor is helemaal nagekeken en de
ketting en tandwiel zijn +- 150km terug vervangen
De voor en achterband zijn goed
remblokken voor nieuw  en achter zgan
Remolie Nieuw
Motorolie Nieuw
Olie filter Nieuw
Luchtfilter gecontroleerd
Dit alles voor de nette prijs van € 4585.-

Bezichtiging op afspraak
7 dagen in de week
Inruil bespreekbaar
Financieering mogelijk
Geen afleverkosten

Dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
Mail wordt dagelijks bekeken
mvg 3D Motoren
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
3D Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion