Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 7 HYBRID - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
METALLIC BRIGHT
kawasaki - z-7-hybrid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

De Kawasaki Z7 Hybrid: De Toekomst van Motorrijden

Gefluister werd gesprekken, gesprekken escaleerden tot geruchten, en geruchten zijn nu verhard tot de waarheid: Kawasaki heeft zijn revolutionaire wonder onthuld op de EICMA – de Kawasaki Z7 Hybrid. Na de Ninja 7 Hybrid en de Ninja E1 en de Z-E1 was de Z7 Hybrid een verwachte opvolger, maar Kawasaki liet niet veel blijken.

De anticipatie was tastbaar onder zowel enthousiastelingen als sceptici, elke groep wachtend om te zien of Kawasaki inderdaad de grenzen van motorrijden kon bijstellen. En ze hebben niet teleurgesteld. De Kawasaki Z7 Hybrid is niet zomaar een nieuwe motor; het is een gedurfde verklaring, een sprong naar de toekomst, en het is hier nu.

KAWASAKI Z7 HYBRID - DE HARTSLAG VAN DE TOEKOMST

Wat de Kawasaki Z7 Hybrid onderscheidt, is niet alleen de hybride status maar ook de pure schittering van zijn engineering. Deze motorfiets is een toonbeeld van Kawasaki’s innovatieve geest, waarbij de opwindende prestaties van een traditionele verbrandingsmotor samensmelten met de stille efficiëntie van elektrische kracht.

In het hart zit een 451cc watergekoelde, viertakt twin motor, met een krachtige 43,5 kW, naadloos geïntegreerd met een 9 kW elektromotor. Deze dubbele motor synergie opent nieuwe horizonten voor de rijder, met drie onderscheidende rijervaringen:

Pure EV-modus: Glijd door de straten in volledige stilte, met een elektrisch bereik dat perfect is voor stedelijke exploraties of cruisen door emissievrije zones.
Eco-Hybride Modus: Ervaar de harmonie van dubbele kracht, waarbij de elektromotor samenwerkt met de verbrandingsmotor voor een rit die net zo verantwoordelijk als responsief is, aangevuld met een zesversnellingen automatische transmissie of handmatige schakelaars binnen handbereik.
Sportmodus: Ontketen het beest binnenin met de "E-Boost" functie, door te tappen in de gecombineerde kracht van elektrische koppel en benzinevermogen voor vijf seconden van adrenaline-pompende prestaties die concurrenten in de achteruitkijkspiegel achterlaten.
TECHNISCHE SYMFONIE

Voorbij de motor is de Kawasaki Z7 Hybrid een symfonie van geavanceerde technologie. Het trellisframe, gedeeld met de iconische Ninja, zorgt voor behendigheid en sterkte, terwijl de Sugomi-stijl carrosserie de ruwe kracht en futuristische ethos van de motor weerspiegelt. De swingarm, zorgvuldig ontworpen voor evenwicht en precisie, zorgt ervoor dat de Kawasaki Z7 Hybrid bochten snijdt met de gratie van een balletdanser en de precisie van een chirurg.

Van zijn agressieve houding tot zijn verfijnde aerodynamica, het is duidelijk dat Kawasaki de handschoen heeft neergegooid. Het geavanceerde hybride systeem gaat niet alleen over veelzijdigheid; het is een directe uitdaging aan het conventionele, dat een glimp biedt in een wereld waarin milieuvriendelijke technologie en high-octane thrills naast elkaar bestaan.

DETAILS VAN DE Z7 HYBRID

De kleinere functies zijn ook een bewijs van Kawasaki's aandacht voor detail:

Het full-color TFT-display, een baken van connectiviteit in dit slimme tijdperk, houdt de rijder in harmonie met de machine, en biedt ook smartphone-koppeling via Kawasaki's Rideology-app.
De "Walk Mode" is innovatie op zijn best, waardoor manoeuvreren en parkeren kinderspel wordt - een subtiele knipoog naar de alledaagse praktische bruikbaarheid die rijders verlangen.
De stationaire stopfunctie, die de motor uitschakelt wanneer de fiets niet in beweging is, bespaart niet alleen brandstof maar spreekt ook tot de bewuste rijder die duurzaamheid waardeert.
De automatische versnellingspositievinder (ALPF) selecteert de eerste versnelling bij stilstand, wat het rijden in de stad soepeler en intuïtiever maakt.
De Kawasaki Z7 Hybrid is hier om de toekomst van motorrijden opnieuw te definiëren. Stap in, start op, en ervaar de toekomst vandaag.

Met 48 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam. Met 4 + 4 jaar garantie. Blijf jij jouw Kawasaki keurig onderhouden bij een Kawasaki dealer en volgens de onderhoudsinterval, dan krijg je nu geen 24, maar 48 maanden garantie. Hier bovenop krijg je ook 4 jaar extra Kawasaki Road Assistance, dus 8 jaar in totaal.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion