Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 1000 SX ABS - 2017

Garantie: Ja
10196 Km
Groen
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Belangrijkste kenmerken:
– Merk: Kawasaki
– Type: Z1000SX Ninja
– Bouwjaar:2017
– Kilometerstand:10.192KM
– Kleur: groen
– Cilinderinhoud: 1043 cc
– Vermogen: 104,5 kW / 142 PK
– Motor: 4-takt
– Onderhoudshistorie is bekend, onderhoudsboekje is aanwezig.

Opties en accessoires:
– Bandenspanningsmeter + bandentemperatuurmeter
– Verbrede standaard
– Olietemperatuur meter
– Traction Control-systeem (KTRC)
– ABS 
– Navigatiesysteem (meerprijs)
– Verstelbare Windscherm/een verbeterd windscherm voor betere bescherming op lange ritten.
– Buddyseat
– Handvatverwarming
– Valbeugels
– Gear Indicator
– led kniplichten
– Ixil uitlaat (optioneel bij te kopen)
– Volledig dealeronderhouden met onderhoudshistorie aanwezig
– Elke keuring toegestaan (optioneel bij te kopen)
– Tot 12 maanden garantie mogelijk*

Werkelijk veel opties!

Ben jij op zoek naar een krachtige en stijlvolle toermotor? Deze Kawasaki Z1000sx uit 2017 combineert kracht, wendbaarheid en comfort. Ideaal voor zowel dagelijks gebruik als sportieve ritten op.

  • Inhoud wordt geladen...

Opties en Accessoires:
ABS, Handvat verwarming, knipperlichten, andere, Navigatie, Originele uitlaat, Sportuitlaat, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AE Motorbikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion