Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 ABS - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
GRIJS
Vermogen:
51 kW
Teller:
59.951 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Versys 650 met kofferset
bodemplaat Handkappen en Valbeugelset

= Bedrijfsinformatie =

Motor Verhuur in Spanje
In Spanje verhuren we 4 motoren incl. het verblijf in een
luxe villa met zwembad.

Aanbieding:
-voor ? 495,-
-4 dagen motor rijden en verblijf van 7 dagen in de Vila
-duo passagier is geheel gratis
-dit is geldig in de periode van 1 sept. tot 1 mei en
alleen vanaf 3 motoren
Ook is het nu mogelijk om het appartement te huren tijden
het verblijf van Huurperioden
  • Vraag naar de mogelijkheden voor motorhuur in Nederland , Portugal en Spanje





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Sleeuwen Motoren
Antoniusstraat 60
Volkel
Plan de route
0413-274174
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion