Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette Kawasaki Versys 1000 ABS! Lage kilometer stand, voorzien van onderhoud & nieuwe voorband! Inclusief topkoffer, gear indicator, middenbok en Termignoni uitlaat demper!
- - Occasion bekijken en proefrijden:
Graag verzoeken wij u om voor een bezichtiging of proefrit even contact met ons op te nemen! Dit om teleurstellingen te voorkomen en wij alle tijd voor u hebben! Wij reserveren de motor maximaal 24uur na afspraak.
- Onze occasions worden geleverd inclusief:
• Volle tank brandstof.
• Klein onderhoud.
• Zorgvuldig & nauwkeurige controle.
• Gewassen & Gepoetst inclusief Ceramic guard .
• Tenaamstelling & Optionele 10 Dagen All-Risk verzekering.
• Rijklaar zonder bijkomende kosten en zo mee te nemen!
- Garantie optioneel onder voorwaarden van MotorGarantie:
• €195 = 3 Maanden & 2000km
• €395 = 6 Maanden & 4000km
• €595 = 12 Maanden & 6000km
- Over ons:
AMR Motorfietsen is het adres voor uw nieuwe, eerste of vervangende motor! Alle motoren worden zorgvuldig gecontroleerd en onderhouden vanuit eigen werkplaats zodat u met 100% zekerheid de weg op gaat! Ook voor onderhoud & reparatie bent u bij ons aan het juiste adres en van harte welkom!
- Voorraad motoren:
Voor ons volledige aanbod, neem een kijkje op onze website, pagina op marktplaats of motoroccasion! Ons aanbod is actueel en dagelijks up to date!
- Op de hoogte blijven? Volg ons op social media:
Facebook: AMR Motorfietsen
Instagram: @amrmotorfietsen
- Contact:
AMR Motorfietsen
Amsterdamseweg 13A
1422AC Uithoorn
Tel: 0297256300 (Ook WhatsApp!)
Email: info@amrmotorfietsen.nl
- Openingstijden:
Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:00 / 18:00
Zaterdag: 09:00 / 17:00
Zondag: gesloten
- Afspraak buiten openingstijden? Vraag naar de mogelijkheden!
Wij hebben ons best gedaan om alle informatie voor het betreffende voertuig te omschrijven of aan te tonen doormiddel van foto's.
Echter zijn fouten nooit uitgesloten, neem daarom ook zelf de moeite om dergelijke zaken te controleren voor aankoop! Het kan voorkomen dat berichten via marktplaats niet altijd verzonden worden of bij ons aankomen! Om er zeker van te zijn goed met ons in contact te komen raden wij u aan om even te bellen, een whatsapp bericht te sturen of per email!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt viercilinder-in-lijn |
Boring x slag | 77 mm x 77 mm |
Cilinder inhoud | 1043 cc |
Comp. verhouding | 10.3 : 1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ö38 mm x 4 (Keihin) met ovale hulpsmoorklep |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 118 pk / 68 kW bij 9000 tpm |
Max. koppel | 102 Nm bij 7700 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, sequentieel |
Verhouding | 35/13 |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium twintube |
Vering voor | 41 mm upside down voorvork, met instelbare uitgaande demping en afstelbare veervoorspanning. Veeruitslag, voor |
Vering achter | Horizontale backlink |
Remmen voor | Dubbele, semizwevende wave-type-remschijven van 300 mm |
Remmen achter | Enkele schijf, 250 mm wave-type Enkele zuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR17 (58W) |
Achterband | 180/55zr/17 |
Wielbasis | 1520 mm |
Lengte | 2235 mm |
Breedte | 900 mm |
Hoogte | 1405 mm |
Zithoogte | 845 mm |
Drooggewicht | 239 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Al sinds 2006 actief in de motor branche, sinds dien richten wij ons op alle voorkomende reparaties en onderhoud van motoren! Van complexe problemen, tot onderhoud. U bent bij ons aan het juiste adres. Wij zijn service & klant gericht, tegen een scherpe prijs.
 | Uithoorn, Noord-Holland |
 | 0297-256300 |
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige
verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken