Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA ZX-10R SE - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Zwart
Vermogen:
149 kW
Teller:
15.232 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - ninja-zx-10r-se
kawasaki - ninja-zx-10r-se
kawasaki - ninja-zx-10r-se
kawasaki - ninja-zx-10r-se
kawasaki - ninja-zx-10r-se
kawasaki - ninja-zx-10r-se
kawasaki - ninja-zx-10r-se
kawasaki - ninja-zx-10r-se
kawasaki - ninja-zx-10r-se
kawasaki - ninja-zx-10r-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette en complete staat. De SE-uitvoering heeft als extra: KECS electronische vering, lichtgewicht Marchesini wielen, KQS up- and down quickshift, rijmodi. Let op dit is een BTW motor dus erg interessant voor de zakelijke rijder.

  • Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

    Biedingen via marktplaats-chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.
  • Wanneer het een BTW motor betreft is de prijs inclusief btw.
  • Zaterdag 13 september zijn we alleen op afspraak geopend. U kunt ons altijd bereiken op 06 54241945





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Joop Hoekstra Motoren
Zwettewei 98-A
Scharnegoutum
Plan de route
0515-785285
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion