Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Maak een statement met de nieuwe Ninja 500. Uitgerust met een compleet nieuwe 451cc Parallel-Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten waar zelfs de meest doorgewinterde rijders verbaasd zullen worden door zijn rijkwaliteiten. Ervaar de legendarische Ninja prestaties zelf.
De Kawasaki Ninja 500 SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Lime Green / Ebony / Pearl Blizzard White
- Passion Red / Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Dark Gray
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 70 mm x 70 mm |
Cilinder inhoud | 451 cc |
Comp. verhouding | 11,3:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 2 x Ø 32 mm |
Ontsteking | Elektrisch |
Vermogen | 45 pk / 33.4 kW bij tpm |
Max. koppel | 42 Nm bij 8 tpm |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.929 (41/14) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork |
Vering achter | Bottom-Link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper en instelbare voorspanning |
Remmen voor | Enkele 310 mm remschijf. Remklauw: Enkel gebalanceerde activering dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele 220 mm remschijf. Remklauw: Dubbele zuiger |
Voorband | 110/70R17 M/C 54H |
Achterband | 150/60R17 M/C 66H |
Wielbasis | 1375 mm |
Lengte | 1995 mm |
Breedte | 730 mm |
Hoogte | 1120 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: BMW, KAWASAKI |
Motor Venray:
Op de grens van Noord Brabant en Limburg vindt u Motor Venray, een van de mooiste motorzaken in ons land.
Gemakkelijk bereikbaar (A73, afslag 9) op industrieterrein De Hulst kan de echte motorliefhebber hier zijn hart ophalen aan het beste wat de Europese en Japanse motorwereld te bieden heeft.
 |
Motor Venray |
|
De Hulst 1
Venray
Plan de route
|
 |
0478-588588
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geĂŻntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van