Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 6 N - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Zwart
Vermogen:
53 kW
Teller:
22.970 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De ER 6 N van KAWASAKI staat bekend om betrouwbaarheid en de staande twin geeft de motor een leuk karakter bij het rijden. 

Gewild voor een begginde rijder of rijdster maar ook iemand met ervaring gaat hier veel lol aan beleven.

Motor is voorzien van een topdrager met een koffer met rugsteun en ruitje voor wat extra windbescherming.

Motor staat weer klaar voor een proefrit. 

Motor kan omgebouwd worden naar een 35 KW uitvoering voor het A2 rijbewijs. 

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Bagagerek, garantie, Om te bouwen naar 35kw, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Koeman Motoren
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
035-5254276
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1968 - In 1968 betoverde Ducati motorenthousiastelingen met de magische prestaties van de 450 Mark 3D (reed meer dan 170 km/h), het eerste productiemodel Ducati met desmodromische distributie. Desmodromisch: de beide bewegingen van de klep worden beheerst. Zie het als een boomstam die je doorzaagt. De heen én weergaande beweging wordt beheerst. Een niet-desmodromische bediening is bijvoorbeeld een deurklink; naar beneden wel, omhoog niet. Met het lichtten van in- en uitlaatkleppen gebeurt in conventionele blokken hetzelfde. De klep wordt door de nokkenas neerwaarts bedient. Het sluiten gebeurt onder veerspanning. Bij een desmodromische klepbediening gebeurt dit ook door de nokvorm.
© 2000 - 2025 Motoroccasion