Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Mooie en goedlopende motor. Banden en kettingset zijn goed. Nette en originele motor.
Afleveringsbeurt incl. 3 mnd garantie voor € 250,--.
- Bij Swinkels Motoren kunt u terecht voor verkoop, onderhoud en reparatie aan alle Japanse en Europese motormerken. Tevens is er een ruime collectie helmen, kleding en accessoires.
Wij hopen u snel te zien bij Swinkels Motoren, de occasion specialist van Tilburg!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2 cylinders, 4-stroke, Inline, Water cooled |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | DOHC, variable, 4 per cilinder |
Brandstof toevoer | Fuel injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 70.56 pk / 81.9 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 66 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | Wet, multiple discs, cable operated |
Versnellingsbak | Manual 6-speed |
Verhouding | |
Overbrenging | Chain |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 liter |
Topsnelheid | 200 km/u |
ABS | |
Frame | steel, Trellis frame |
Vering voor | Cartridge |
Vering achter | mono shock, Swingarm |
Remmen voor | Twin Disk, Ø300 mm |
Remmen achter | Disk, Ø220 mm |
Voorband | 120 / 70 R17 ZR |
Achterband | 160 / 60 R17 ZR |
Wielbasis | 1410 mm |
Lengte | 2105 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1210 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 178 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Welkom bij Swinkels Motoren Tilburg.
Swinkels Motoren heeft een ruim aanbod in gebruikte motoren van de merken BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
 |
Swinkels Motoren Tilburg |
|
Goirkestraat 106
Tilburg
Plan de route
|
 |
013-5431440
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail
Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was.
Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken