Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De Eliminator 500 breekt met conventies. Zijn strakke en lage ontwerp, een laag en comfortabel zadel en een lichte en gemakkelijke bediening maken hem de meest benaderbare Kawasaki-cruiser tot nu toe. Denk er niet te veel over na: het is een tijdloos design gecombineerd met moderne technologie. Dus stap op en “Just Ride”.
De Kawasaki Eliminator 500 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Pearl Robotic White
- Metallic Flat Spark Black
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 70 mm x 70 mm |
Cilinder inhoud | 451 cc |
Comp. verhouding | 11.3 : 1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | injectie: Ø 32 mm x 2 |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 45 pk / 33 kW bij tpm |
Max. koppel | 43 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.438 (39/16) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork |
Vering achter | Dubbele schokabsorbers |
Remmen voor | Enkele 310mm schijf. Remklauw: Dubbele zuigers |
Remmen achter | Enkele 240mm schijf. Remklauw: Dubbele zuigers |
Voorband | 130/70-18M/C 63H |
Achterband | 150/80-16M/C 71H |
Wielbasis | 1410 mm |
Lengte | 2250 mm |
Breedte | 785 mm |
Hoogte | 1140 mm |
Zithoogte | 735 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Horeon Motoren is exclusief Kawasaki dealer ,We onderhouden ook Honda, Suzuki, Triumph en Yamaha.
We zijn lid van de bovag en inbouwstation van Datatool alarmsystemen.
En lid van de Focwa voor al uw schadeherstel.
Bel voor meer info 020-4972228
 | Zwanenburg, Noord-Holland |
 | 020-4972228 |
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een
kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een
voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de
bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500
heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken