Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT SIXTY BOBBER LIMITED - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
HEAVY METAL
Vermogen:
63 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
indian - scout-sixty-bobber-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Schade: schadevrij

De perfecte motor in Balans en controle . Door zijn super lage zit is het een gemak met op-en afstappen. Laag zwaartepunt waardoor je een vertrouwd gevoel geeft met rijden en ervaar het optimale comfort. De Scout Bobber staat op prachtige zwarte 16'' wielen met brede banden 130 voor en 150 achter , ten eerste staat het stoer maar her rijcomfort des te beter.

Let op ; Beperkt leverbaar.

Opties en Accessoires:
4" analoog instrumentenpaneel met snelheidsmeter, controlelampjes en multifunctioneel display, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Cruise control, Geïntegreerde oplaadstekker, Gietwielen, Lichtmetalen velgen 16'', Mid controls, Rijmodusselectie, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Indian Motorcycle Rotterdam
Waalhaven ZZ 6, Haven 2248
Rotterdam
Plan de route
010-4286320
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion