Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
ZWART MATT
Vermogen:
Teller:
17.473 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

Schitterend mooie Bobber Scout met
ABS. All black zeer mooie motor!

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Divmo Motoren
parallelweg 50
rijen
Plan de route
0161240107
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2025 Motoroccasion