Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEF BOBBER DARK HORSE - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Grijs
Vermogen:
70 kW
Teller:
8.100 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Indian Motorcycle Chief Bobber Dark Horse!

Deze originele Nederlandse motorfiets heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1890 cc.

- Nieuw door ons geleverd in 2023
- Afkomstig van de eerste eigenaar
- Slechts 8.200 KM op de teller
- Jekill & Hyde Elektronisch regelbaar uitlaatsysteem
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lowlands Biker Store
Katwolderweg 3
Zwolle
Plan de route
038 4211701
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion