Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHALLENGER ELITE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
WHITE CRYSTAL WITH BLACK CANDY, RED CANDY, AND G
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat voor: 130/90 R16
Bandenmaat achter: 180/60 R16
Afmetingen (LxBxH): 250 x 106 x 124 cm

*De crystal white pearl metallic satin lak , zijn glasdeeltjes in verwerkt voor extra glans en diepte gecombineerd met de kleur black
candy en red candy. Daar overheen met de hand geschilderde Indian Motorcycle Headdress-logo
*350 Wereld wijd verkrijgbaar en voor deze heeft , hoe heeft het mogen zijn nr 010.
*Een die in het TOP segment valt zoals steil en Exclusiviteit uit de gehele productie lijn
*Nieuw voor 2025 ; Blind sport Warning , Tailgate warning , Bike hold control , elektrisch gekoppelde remmen , Smart lean Technology
met ABS en Traction control.
*Nieuwe generatie Power plus 112'' motor met standaard 126 pk.
*Mooi bijpassend stikwerk in de buddyseat verfraaid de gehele motor.
*Elektronisch verstelbare kuipruit
*Pathfinder koplamp met adaptieve verlichting voor een nog beter zicht.
*up-side down voorvork met rondom BREMBO brakes voor optimale prestatie
*Powerband AUDIO systeem met 4x 100 watt met 9 bands equaliser
*Comfortabel en veilig rijden door middel van keyless starten , op afstand afsluitbare koffers , cruise control en USB aansluiting

Opties en Accessoires:
3 rijmodus, 6-speed, 7" display met Ride Command inclusief navigatie en Apple CarPlay®-integratie, 7'' LED koplamp, 12V-laadaansluiting, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Boord computer, Brembo Brakes, Cruise control, Dodehoek detectie, indicator ingeschakelde versnelling., Keyless Entry, Led verlichting, Lichtmetalen velgen, Lichtmetalen velgen 16'', Lichtmetalen velgen 19'', Metallic lak, Navigatiesysteem, Op afstand afsluitbare harde zIJkoffers, Start/stop systeem, Tractie Controle Systeem (TCS), Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion