Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  VITPILEN 125 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Wit
Vermogen:
11 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
husqvarna - vitpilen-125
husqvarna - vitpilen-125
husqvarna - vitpilen-125
husqvarna - vitpilen-125
husqvarna - vitpilen-125
husqvarna - vitpilen-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe Vitpilen 125 is perfect geproduceerd en geassembleerd met eersteklas onderdelen om een betrouwbare motorfiets met kleine cilinderinhoud voor jonge rijders te creëren. Het is de ideale machine om de boel eens flink op te schudden. De hoogwaardige WP-vering, wielen van gegoten aluminium, ABS en tractiecontrole zijn ontworpen om topprestaties te leveren en geven alle rijders vertrouwen. De met een moderne, maar minimalistische styling afgewerkte Vitpilen 125 een verbluffende machine, zowel qua esthetiek als qua rijeigenschappen.
Technische hoogtepunten:
  • Nieuw frame en swingarm die de nieuwe motor met off-center achtervering accommoderen

  • Nieuw 5” bonded glass TFT-display 
  • Open cartridge voorvork 
  • Een premium lakafwerking met overcoated decals
  • Lage zithoogte van 820 mm
  • Hoekgevoelige ABS 
  • Easy Shift en connectiviteitsfuncties als standaard
  • LED-koplamp met positioneringslichtring 
  • Gegoten aluminium 17" wielen met 6-spaaks aerodynamisch ontwerp en premium Michelin Power 6 banden 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion