Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  SVARTPILEN 401 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Onze openingstijden zijn:
    Maandag van 10.00 tot 18.00 uur
    Dinsdag van 10.00 tot 20.30 uur
    Woensdag van 10.00 tot 12.30 uur
    Donderdag van 10.00 tot 20.30 uur
    Vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur
    Zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur

    Mocht u interesse hebben in deze motor dan nodigen wij u van harte uit om meer informatie op te doen in onze showroom. Onze collega's staan voor u klaar!

    Ook zijn wij bereikbaar via: 
    Whatsapp: +31 (0)624198428
    Telefoon: +31 (0)735995536
    E-mail: verkoop@hannamax.nl 

     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Vacature (Eerste) monteur motorfietsen



(Eerste) monteur motorfietsen

Heb je ervaring als motormonteur maar ben je toe aan een nieuwe uitdaging? 

 

Wat ga je doen?
Bij de grootste KTM/Husqvarna/GASGAS dealer van Nederland kunnen wij wel wat versterking gebruiken in de werkplaats. Op dit moment werken er vijf monteurs bij Hannamax aan de mooiste straat-, enduro- en crossmotoren. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de reparatie en het onderhoud aan de motoren van onze klanten. Je verzorgt onderhoud van de motor en lost mogelijke problemen op. Dit doe je voornamelijk aan motoren van de merken KTM, Husqvarna en GAGAS, maar omdat wij al onze klanten de beste service bieden, komt het ook met enige regelmaat voor dat je aan motoren van andere merken werkt. Jouw werkzaamheden in het kort:

  • Stellen van diagnoses bij mechanische en elektrische storingen en/of jouw collega’s hierbij helpen & ondersteunen;
  • Uitvoeren van onderhoud, montage en reparaties aan motoren.

 

Wie ben jij?
In deze rol spreekt het voor zich dat jij een echte vakspecialist bent. Je hebt een grote interesse voor motoren en hebt ervaring opgedaan als monteur. Het belangrijkste is dat jij zorgvuldig en kundig te werk gaat. Klanttevredenheid is voor jou belangrijk. Daarnaast vind je het prettig om samen te werken en herken je jezelf in het onderstaande profiel:

  • Je hebt een enorme passie voor motoren en je bent ook een technisch ingestelde teamplayer;
  • Je kunt zelf diagnoses stellen en reparaties uitvoeren;
  • Je bent zelfstandig en kunt gestructureerd werkzaamheden plannen, bijhouden en uitvoeren;
  • Je bent collegiaal, klantgericht en flexibel;
  • Je bent in het bezit van een motorrijbewijs;
  • Je bent stressbestendig, betrokken, secuur, oplossingsgericht;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit en bent bereid om ook eens op zaterdag te werken.

 

Wat bieden wij jou?


Een fulltime functie in een modern dynamisch bedrijf met een informele werksfeer waar je met de mooiste motoren mag werken. Ook ga je deelnemen aan technische trainingen georganiseerd door KTM. Daarnaast kom je in een gezellig jong team terecht met leuke collega’s. Verder kun je rekenen op:

  • Een goed salaris passend bij jouw ervaring;
  • Een mooie personeelskorting;
  • En natuurlijk een leuke baan binnen een snel groeiende organisatie.

 

Ben jij na het lezen van de vacature enthousiast geworden? Solliciteer dan door een e-mail te sturen naar: info@hannamax.nl.


 

Hannamax Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion