Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De EE3 is de perfecte machine om jonge coureurtjes kennis te laten maken met de opwindende wereld van het offroadrijden. De EE3 wordt aangedreven door een hypermoderne elektromotor met een piekvermogen van 3,8 kW en is vakkundig samengesteld uit een frame van chroom-molybdeen, WP-vering en hoogwaardige componenten. Met zes rijmodi en een aanpasbare ergonomie dankzij een verstelbare zithoogte kunnen motorrijders met de EE3 hun zelfvertrouwen vergroten naarmate ze groeien en op een veilige en controleerbare manier de basisbeginselen van offroadrijden aanleren. Bovendien produceert de baanbrekende EE3 bijna geen geluid, waardoor hij perfect is voor rijden in gebieden die gevoelig zijn voor geluidsemissies.
Verstelbare zithoogte
6 verschillende rij-modi
2 uur rijtijd
1 uur laadtijd
- Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!
-Suzuki Full Range dealer
-KTM Full Range dealer
-Husqvarna Full Range dealer
-GASGAS Full Range dealer
-Yamaha Off-Road dealer
Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI |
Nieuwe en gebruikte motoren voor zeer scherpe prijzen. Als Suzuki Exclusief dealer heeft Ovaa Motors altijd de nieuwste Suzuki modellen in de showroom staan.
Voor meer informatie over de nieuwste Suzuki modellen kunt u hier klikken.
Ook worden er aantrekkelijke kortingen gegeven op enkele demomotoren!
 |
Ovaa Motors |
|
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
|
 |
0118-461485
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn alÂtijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het realiÂseren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouwÂkundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza opÂgetrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich
in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte benÂzinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties koÂmen er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer nietÂtemin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meerÂderheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te
weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare comÂponenten tot één geheel te integreren.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken